]

תסמונת קדם וסתית

יונ 9, 2020 | איזון הורמנלי, מאמר, מחזור | 2 תגובות

לאחרונה שוחחתי עם אישה שסובלת מתסמינים קשים שלפני הוסת. זה הגיע למצב שגם בעלה חש ממש אימה שבוע לפני המחזור שלה. היא הייתה ממש חסרת שליטה ומתוסכלת מכך שההורמונים שלה שולטים בה ולא ההפך.

 

שיטת ארויגו להפחתת PMS

 

טיפלתי בה בשיטת ארויגו של שבט המאיה לעיסוי עדין ועמוק על הבטן והגב.
זה ממש עזר לה לשחרר חלק מהמתח שהיא החזיקה, בלי שידעה עליו בכלל.

 

כמו כל הלקוחות שלי לימדתי אותה איך לעסות את הבטן שלה כטיפול עצמי ולהזרים דם ואנרגיה לרחם שלה ולשחלות שלה ולשפר את העיכול. היא פחדה שזה יקח זמן רב אבל הבטחתי לה שזה יקח 5 דקות לכל היותר.

 

לחץ

 דיברנו על הלחץ בחיים שלה- עבודה במשרה מלאה, 3 ילדים קטנים (מתחת לגיל 10), בעל והמחזור המכאיב שלה.  

החלטנו שבימי הדימום היא תקבע לעצמה פחות פעילויות בלו”ז ובנוסף תנהל יומן על הדברים שמעצבנים אותה ותנסה להיות מאוד מודעת למצב רוחה.
לימדתי אותה, כמו את כל הלקוחות, איך לעשות בבית לעצמה את המסאז’ הבטני בכדי להזרים דם ואנרגיה לרחם ולשלחות שלה ולשפר את מערכת העיכול.
היא חששה שזה יקח יותר מדי זמן, אז הרגעתי אותה שזה יקח 5 דקות לכל היותר.

טיפים:
1. קחי כמה רגעים כל חודש לכתוב מה באמת מפריע לך. האם זה אותו אדם כל חודש או אותם נושאים שממשיכים להציק? אל תנסי להתמודד עם זה בלהט הרגע, חכי שבועיים או סביב זמן הביוץ ותדברי על זה בצורה שלווה ופחות מתעמתת.

  1. תתכנני זמן שקט בזמן הדימום, יום שלך זה אידאלי, אבל אם זה לא מתאפשר גם שעה שלמה אחת לעצמך בשקט, להרגע ולשחרר את הלחץ היומיומי.

תבקשי מה שאת רוצה

בימים שלפני הדימום, זה יכול להרגיש שהמחיצה בנינו לבין העולם החיצון ממש דקיקה, מה שאומר שזה זמן מצוין לקבל תובנות.
שימי לב לרעיונות, למחשבות ולרגשות שמופיעים כאילו מ'שום מקום'. אחרי שתכירי ברגשות ובמחשבות האלה את תוכלי להתחיל לפעול ולהתייחס אליהם. אולי תבקשי מה שאת צריכה- עוד מיומנות מדהימה וחשובה שהרבה נשים צריכות ללמוד. 

אני מציעה שתמצאי משהו קטן שאת צריכה וישפר את איכות חייך ותבקשי אותו. תחילה תני לעצמך אישור לקבל אותו, אחר כך תבקשי אותו ותהיי פתוחה לאפשרות שהוא יגיע.  

חודשיים לאחר מכן היא הייתה נפעמת

 
לראשונה המחזור שלה היה קל עם מעט מאוד התכווציות וכאבים וגם השבוע שלפני הדימום היה ממש טוב!! 

היא השתמשה בכל הטיפים שנתתי לה- הורידה את כמות הפעילות לפני הדימום ,המשיכה לעשות את המסאז’ שלימדתי אותה בבית ונהנתה מכמה דקות לעצמה, כתבה ביומן דברים שהטרידו אותה באותו שבוע וזה עזר לה לשחרר, למעשה, היא ממש אימצה את שיטת הכתיבה כדי להוריד לחץ וסטרס מחייה ומהמחזור שלה.

אם את מעוניינת ללמוד עוד כיצד אוכל לעזור לך לשפר את המחזור שלך, לאזן את 

ההורמונים שלך וליהנות מחיים עם פחות לחץ ויותר שמחה, התקשרי אלי למספר 054-575-4032 

פרטי קשר

אם את מתעניינת בטיפול אצלי, הצעד הראשון הוא פגישת ייעוץ בת 20 דקות בה נוכל להכיר אחת את השנייה ותוכלי לשאול אותי שאלות כדי להבין אם אני האחת שמתאימה לך כתומכת מסע שלך.

נייד: 054-575-4032

מייל: annette@annette.co.il

כתובת: יעל הביגורה, מודיעין

2020 Annette Green All Rights Reserved